Ny NetBank Privat
Kreditbankens Net- og MobilBank har fra den 15. maj 2024 samme udseende og funktionaliteter. Det betyder, at du fremover får den samme oplevelse, uanset om du logger ind via appen eller en internetbrowser. Anvender du allerede MobilBanken, så kender du det nye design, men har du indtil nu kun anvendt NetBanken fra din PC, skal du vænne dig til et nyt design. Første gang du logger på den nye NetBank, vil du få en introduktion til den nye NetBank.
Sådan ser din nye Netbank ud
Tidligere kunne du opleve, at du skulle bruge forskellige funktioner i henholdsvis Net- og MobilBanken, ligesom designet var forskelligt. Det har vi nu ændret på for at give dig en bedre og mere ensartet oplevelse.
Det betyder, at din private NetBank nu ligner MobilBanken, og at du på sigt vil kunne tilgå de samme selvbetjeningsfunktioner, uanset om du logger ind via vores app eller en internetbrowser. I første omgang kan du se frem til at kunne tilgå nedenstående nye funktioner i din NetBank:
- Værdier i alt
- Konti i andre banker
- Totalkredit låneovervågning
- Pensionsoverblik – herunder dækning ved sygdom og død.
Bliv "dus" med din nye NetBank
Når du logger på via hjemmesiden første gang, vil du blive introduceret til ændringerne.
Der mangler stadig at blive udviklet nogle få funktioner, som du i dag kun kan finde i den gamle NetBank. De vil blive udviklet i løbet af det kommende år. Indtil de bliver klar, vil du kunne anvende den gamle NetBank, hvor funktionerne stadig kan tilgås. Du kan finde et link til den gamle NetBank via menuen til venstre på siden i den nye NetBank.
Funktioner, der pt. skal findes i den gamle NetBank:
- Rediger faste betalinger
- Udenlandske overførsler
- Kontoinformation
- Tilbagebetalingsskema på lån- og kreditter
- Budgetskema
- Betalingsservice oversigt
Hotline er klar til at hjælpe og guide
Kreditbankens hotline har åbent på alle bankdage i tidsrummet fra kl. 8.00 til kl. 19.00, og du kan kontakte dem på 73 33 17 28 eller [email protected].