Spær og genåbn dit kort i Net- eller MobilBank eller ring til os
Er dit kort blevet væk, tabt, stjålet eller glemt, skal du spærre det med det samme.
Det er vigtigt at reagere hurtigt, hvis dit betalingskort er blevet stjålet eller misbrugt
Du kan til enhver tid selv spærre dit betalingskort via NetBank eller MobilBank.
NetBank:
- log på NetBank
- vælg fanebladet forbrug og budget
- vælg kortoversigt
- vælg spær kort på det aktuelle kort
MobilBank:
- vælg kort
- Vælg det betalingskort, der skal spærres
- Vælg spær kort
I bankens åbningstid kan du desuden ringe til os, så spærrer vi kortet for dig.
Uden for bankens åbningstid kan du ringe til Nets på:
4489 2929 VISA og Dankort
4489 2750 MasterCard
Ved henvendelse til Nets skal du oplyse navn og adresse, i hvilken bank/afdeling du er kunde og om muligt oplyse kortnummer, kontonummer eller cpr.nr.
Hvad gør jeg, hvis mit kort er spærret?
Har du selv spærret kortet i NetBanken eller MobilBanken?
- Log på Netbanken eller MobilBanken
- Vælg kortoversigt
- Vælg ønskede kort
- Vælg ophæv spærring
I alle andre tilfælde
Kontakt din rådgiver